I’m shy, please come say hi.

 

Assalamualaikum wbt.

Hello !

So, Izz baru saja create blog . Banyak sebenarnya nak tulis dalam blog Izz. Dari bulan lepas lagi nak try buat blog, Alhamdulillah masuk-masuk degree saja, my dearest Dr Zaleha give me opportunity untuk buat blog. I think it is okay to try something new, maybe it just a simple task. But for me, it is not impossible if i would keep blogging after this. Eventhough Dr Zaleha tak suruh buat dah 😆

Nama diberi Nur Izzah bt Hj Mohamad. People call me Izz, Izzah, Ciksu, Su, Ijah, Ijja, Ijjah, Jah, Sitara, MOONPIE, and queen    ( i don't know why ) haha. Asal Kelantan but I've been staying in some states of Malaysia. Dari Kelantan ke Kedah, ke Putrajaya ke Selangor. 🚄 Orang kata, jauh perjalanan luas pemandangan. Still a teenager, tak masuk 20-an lagi, so masih muda ya. hahaha. The youngest one from seven siblings. Brothers and sisters semua dah berkahwin, me? InshaAllah nanti adalah di kemudian hari. 🙈

First thing Izz nak share pasal myself selain nama, tempat asal and adik-beradik, adalah my favorite music genre. Why? Sebab Izz rasa for now jarang orang yang ada minat sama dengan Izz. hehe. Dah ada dekat profile Izz bagi those yang baca. My all time favorite music genre is Bollywood. Biasanya yang minat bollywood , kebanyakan mereka yang dah dewasa sahaja.😞 Join fanclub mana-mana pun, semua orang-orang tua dari Izz. hahaha tapi tak mengapa, Izz okay. Biasanya fans semua mesti akan fangirling dekat artis kegemaran mereka kan ? So do me ! Sounds weird tapi itulah hakikatnya. For sure my favorite artists will be Nora Fatehi, Tara Sutaria, Urvashi Rautela and Yami Gautam. Untuk male tak boleh minat ( walaupun ada ) sebab ada orang marah. 😂 Akanku tulis blog khas untuk Bollywood ini. Favorite songs nanti Izz bagitahu.

Cuba teka my birthday. 🤔 Oh! By the way, my Sitara Sign ( Zodiac ) is PISCES ♓. So, rasanya dah boleh agak bulan berapa Izz lahir. heheh. Not 2, but 3. Haribulan : 100-90+5. Kira sendiri, senang saja.

Next, it would be so nice if I tell you guys about my hobby. Right? Izz suka buat journal. Since Izz was aged 12 years old. My first perfect journal is in 2015, special for my highschool life with amazing friends. 💖 To be honest, Izz ada banyak interest sebab i love trying new things. Dari journalling, reading, researching and many more.

Remember this:    🌻 Izz's favorite flower is SUNFLOWER

                              🐦Izz's favorite animal is DOVE. ( since dalam characters blog tiada icon dove )

Last but not least, fun facts about me: 🌝

1) I'm scared of darkness. I'd choose to sleep in house hall rather than staying in my broken-light room.

2) I always wanted to go to Santorini, Greece. 

3) My biggest fear is having feeling that I am not good enough, even for myself.

4) There will be only one thing that I regret in my life, which is having relationship with wrong person at wrong time. But, I'll take it positively, maybe that moment of my life shaped me to who I am today.


Alright. Izz rasa itu sahaja untuk bagi my Angelys kenal Izz.

A big thanks to Alstroemeria (someone) who suggest me to give a write about myself.

See you my Angelys in my next post ! bye-bye.


Love,

Moonpie.




Comments

Post a Comment

Popular Posts